Postępowanie nostryfikacyjne prowadzone jest na podstawie dokumentacji wskazanej poniżej:
Do wniosku należy dołączyć:
Dokumenty powinny zostać przetłumaczone na język polski.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1-3, mogą być złożone wyłącznie w postaci kopii notarialnych lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez pracownika Działu Kształcenia - czynność odbywa się w siedzibie Uniwersytetu.
Nie przyjmujemy wniosków przekazanych drogą elektroniczną (przez e-mail).
Dokumenty należy złożyć lub przesłać na adres:
Uniwersytet Zielonogórski
Dział Kształcenia
ul. Licealna 9, pok. 113, 65-417 Zielona Góra
Dział Kształcenia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00
Zarządzenie nr 125 Rektora UZ z 13 września 2022 r. w sprawie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą w Uniwersytecie Zielonogórskim
Zarządzenie określa:
1) zasady i tryb postępowania nostryfikacyjnego dotyczącego dyplomów ukończenia studiów za granicą przeprowadzonego w Uniwersytecie Zielonogórskim,
2) wysokość opłaty za przeprowadzenie postępowania nostryfikacyjnego oraz warunki i tryb zwalniania z opłaty.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 125 Rektora UZ z 13 września 2022 r. - Wniosek
Za przeprowadzenie postępowania nostryfikacyjnego pobierana jest opłata w wysokości 4685 zł. Kwota stanowi 50% wynagrodzenia profesora. Wpłat należy dokonywać na konto o numerze 88 1160 2202 0000 0000 6021 8954 (z podaniem informacji na przelewie: imię i nazwisko, nostryfikacja dyplomu, kierunek)
Zasady przeprowadzania postępowania nostryfikacyjnego na Wydziale Lekarskim i Nauk o Zdrowiu UZ