uz-logo-pion-2.png

Aktualności

Składanie wniosków o przyznanie dotacji na inwestycje związane z działalnością naukową na 2023 r.

06.06.2022
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

mein_-_photo.jpg

Informujemy o możliwości składania wniosków o przyznanie środków finansowych na realizację inwestycji związanych z działalnością naukową (zakup, wytworzenie lub rozbudowę aparatury naukowo-badawczej) na 2023 rok.

Wniosek należy przygotować zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra  Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 marca 2019 r. w sprawie przyznawania, rozliczania i przekazywania środków finansowych na realizację inwestycji związanych z kształceniem oraz działalnością naukową, stanowiącego załącznik do obwieszczenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 27.10.2020 r. (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1956) http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200001956

W celu sprawdzenia wniosku pod względem formalnym, prosimy o przesłanie wersji roboczej wniosku (format pdf) w wersji elektronicznej na adres e-mail: dn@uz.zgora.pl w terminie do 20 czerwca 2022 r.

Wersję elektroniczną wniosku należy sporządzić w systemie ZSUN/OSF dostępnym na stronie: https://osf.opi.org.pl/app/adm/start.do.

Wnioski, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia, wysyłane będą w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym Prorektora, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ministra.

Termin wysłania wniosku do MEiN upływa 31 lipca 2022 r.

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/uruchomienie-systemu-osf--skladanie-wnioskow-o-przyznanie-dotacji-na-inwestycje-zwiazane-z-dzialalnoscia-naukowa-na-2023-r

rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18